יום שבת, 24 ביולי 2010

מי צריך שירות כתיבת תוכן?

כל עולמנו מבוסס על תוכן. ניתן למצוא אותו על גבי העיתונות, הטלוויזיה, האינטרנט, הרדיו, המגזינים, ומודעות הפרסום אשר מגיעות אלינו באמצעות הדואר באופן קבוע. בימינו כל עסק, חברה, מוסד וגוף זקוק לכתיבת תוכן. אם לא באופן עצמאי, מזמינים את התוכן באמצעות שירות כתיבת תוכן. איכות התוכן משתנה בין שירות לשירות. עסק למתן פתרונות תוכן יכול לספק תוכן שיווקי ומשכנע, בעוד אחר יכול לספק תוכן חובבני ברמה בינונית. אז מי ולמה צריך כתיבת תוכן?

בעלי אתרים – רשת האינטרנט מבוססת כולה על תוכן טקסטואלי ברובו. מטרתו של כל אתר אינטרנט נורמאלי היא לספק ערך מוסף לגולש. זאת באמצעות כתיבת תוכן איכותי; הן בעלי אתרים אשר מרוויחים כתוצאה מפרסומות ותוכניות שותפים והן עסקים אשר מחזיקים אתרי תדמית באינטרנט. אתר תדמית טוב הוא לא כזה שמספר רק אודות החברה ושירותיה, אלה אשר יכול לתת טיפים והמלצות בתחום לכל גולש. הגולשים מעריכים תוכן איכותי והדבר יכול רק להוכיח עד כמה איכותית החברה. זאת מעצם העובדה שהיא חולקת עם הידע שלה.

מקדמי אתרים – מנועי החיפוש מבינים היטב את העובדה כי תוכן איכותי נותן ערך מוסף לגולש. לכן, אתרי אינטרנט אשר דואגים לתוכן רב או מעדכנים את עצמם בתוכן חדש באופן קבוע, מוערכים על ידי מנועי החיפוש ומקבלים דירוג חיובי – דבר העוזר בהתקדמות בתוצאות החיפוש שלהם. לכן, מקדמי אתרים רבים משתמשים בשירותי כתיבת תוכן על מנת לקדם את הלקוחות שלהם.

חברות ומשרדי פרסום – תוכן שיווקי יכול לקדם את העסק וניתן לפרסם אותו על גבי כל מדיה. על מנת לכתוב תוכן שיווקי יש לדעת לפחות את העקרונות הבסיסיים בעולם השיווק. הוא מפורסם הן באינטרנט, הן בעיתונות ואפילו על גבי שלטי חוצות. במקרה זה טקסט יצירתי קצר וקולע יכול להביא תועלת לא פחות גדולה ממאמר המפורסם בעיתונות. שירות כתיבת תוכן המתמחה בכתיבה שיווקית יכול לתת ייעוץ ללקוח ולספק עבודה איכותית.

סטודנטים – קהל יעד הלומד במכללה ואוניברסיטה משתמש לעיתים קרובות בשירותי כתיבת תוכן לטובת עבודות אקדמיות. קיים הבדל בין כתיבה אינטרנטית פשוטה, כתיבה שיווקית וכתיבה אקדמאית. כתיבת תוכן אקדמאי נעשה בדרך כלל על ידי איסוף מידע רלוונטי רב וכתיבתו על עשרות עמודים.

עסקים וחנויות – השימוש בשירותי כתיבת תוכן מצד עסקים וחנויות נרחב מאד. תוכן שמספר אודות השירותים שהעסק מספק ותוכן שמספר אודות המוצרים שהעסק מוכר. בדרך כלל ניתן למצוא פירוט אודות המוצרים אצל היצרן, אך אין כמו תוכן ייחודי ומותאם אישית. לכן, אפילו חנות שמוכרת אלפי פריטים ומוצרים יכולה להשתמש בשירות כתיבת תוכן על מנת ליצור תוכן ייחודי ואיכותי אשר יקדם את המוצרים מבחינות רבות.
עיתונות ומגזינים – למרות שהעיתונות מחזיקה עובדים רבים אשר כותבים חדשות וידיעות מעניינות, נעשה לפעמים ובעת הצורך שימוש בשירות חיצוני של כתיבת תוכן. כאן בדרך כלל דרושה כתיבה עיתונאית. כתיבה שתבשר על משהו בצורה מעניינת. מגזינים רבים מבוססים על מודעות פרסום מגוונות, דבר שיוצר קטלוג פרסום ענק. אך על מנת לגוון ולא לייבש את הקורא, במקרים רבים משולבים שם ידיעות מעניינות מעולם החדשות. הדבר נעשה על ידי שירות כתיבת תוכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה